fredag 14 januari 2011

Mätt och mycket nöjd

Nu har nyss svärföräldrarna gett sig på knaten. Som vanligt var det mycket trevligt att träffas. Jag har verkligen haft tur med min nya familj. Man har ju hört skräckhistorier från vänner och så men jag har känt mig som en i familjen från allra första stund. Första gången jag träffade dem, på en mack i Jonstorp, fick jag en varm kram från svärmor med kommentaren "jag kramar dig på en gång för det gör vi i vår familj". Som sagt, jag har känt mig välkommen från första början.

Nu tar jag och sambon det lugnt i soffan innan det är dags att gå till sängs. Fast jag funderar att krypa ner redan nu eftersom jag håller på med en riktigt bra bok som jag fick i julklapp.




God natt, sötisar! Jag önskar er riktigt sköna drömmar.

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar