måndag 31 januari 2011

Bra dag, trots allt

Trots förkylning så är detta ändå en bra dag! Jag fick vg på min individuella examination, vilket är otroligt skönt. Tre vg av tre möjliga. Det är en skön känsla för mitt självförtroende måste jag säga. Sambon har lovat att vi ska fira ikväll, kanske med lite köpemat. Det kan vi gott göra tycker jag för snart börjar vår detox.

En annan sak som är bra med denna dagen är att den första kontakten har gjorts med en mycket intressant restaurang där vi skulle kunna ha vår bröllopsmiddag. Jag och sambon mailade iväg några centrala frågor i morse som är viktiga för oss och vi fick svar nyss. Sååå spännande. Jag har aldrig planerat ett bröllop förr. Jag har varit högst delaktig i flera bröllop men aldrig på detta sättet. Det är så nytt, så viktigt. Jag ska verkligen försöka att inte prata så mycket om våra planer så att allt blir en överraskning för våra gäster, så jag får bita mig i läppen ;)

Leona


1 kommentar:

  1. Nu vill jag inte förstöra er fina kväll, men tänk på att inte äta så mycket nu innan ni ska detoxa. Det gör det hela mycket enklare om magsäcken inte är "toppenutspänd" dagarna innan ni börjar. tips från coachen ;)

    SvaraRadera