måndag 24 januari 2011

Check!

Delar av shoppinglistan är avklarad. Min hy har under flera års tid varit en katastrof, utan överdrift. Sedan jag började använda Weleda så har hyn lugnat sig dock. Jag kan verkligen rekommendera detta märke som finns i flera olika serier för olika behov.




Sen kunde jag bara inte stå emot Cult design's diskmedelspump. Jag har drömt om den sedan i julas och jag har gett upp hoppet om att hitta någon på Tradera. Så på väg från tåget så slank jag inom blomsteraffären och investerade i en pump!




Efter blomsteraffären, på väg hem, så måste jag gå förbi Åhlens. Jag gick inom och där hittade jag en klänning för halva rea-priset. I vanlig ordning ser mina klänningar lite tantiga ut men jag bjussar på det.




Sicka fynd, right! Nu ska det lagas mat till rollspelsaftonen!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar