söndag 9 januari 2011

God natt

Nu ligger jag nerstoppad i en nybäddad säng. Jag har legat här ett tag men jag fick gå upp ett slag för en stund sedan. Jag har nämligen lyckats glömma att äta middag så när jag la mig i sängen kom hungern smygande och jag kan omöjligt somna om jag är hungrig. Jag ligger bara och tänker på att jag är hungrig. Så därför hade jag inget annat val än att gå upp och fixa till en skål med ICAs flingor och mjölk. Jag älskar verkligen flingor men Ica har missuppfattat den där debatten om nyttig vs. onyttig mat. Istället för att sockra sina flingor så har de istället salt på sina flingor smakas det som. Skumt.

Jag har några spännande bud på gång på Tradera. Bland annat en ny sminkborste från i.d och ett par skidpjäxor i retrostil som jag tänkte ha till våren med en söt kjol till. Det blir nog en hit :)

Just nu känns det dumt att jag gick och la mig så sent inatt för nu är jag inte ett dugg trött! Jag tänkte lyssna på Lena Sundströms vinterprat och förhoppningsvis kunna börja varva ner så småningom.

God natt alla godingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar