måndag 24 januari 2011

Dagen har hittills bjudit på en del hinder men det är inget som fått mig allt för mycket ur balans. Det beror nog på det faktum att jag fått csn-pengar idag. Allt blir lite lättare när man har pengar på kontot. Snart är den fattiga pluggtiden slut, bara fem csn-utbetalningar kvar och det känns ju inte så mycket.

Idag i skolan gick vi igenom vår forna b-uppsats för att försöka lista ut vad vi gjorde för fel så att vi inte gör om samma misstag igen när vi ska skriva c-uppsatsen. Vår lärares råd var att starta skrivprocessen redan nu, bara för att komma igång, och det låter väl vettigt. Inte skriva för att använda den texten i slutprodukten utan snarare för att få lite svarta bokstäver på det vita arket. Jag hinner väl inte idag men imorgon tänkte jag sätta mig en stund. Jag och sambon ska förvisso ha mysdag imorgon som ska avrundas med ost och vin men en stund får jag faktiskt avsätta till uppsatsen :)

Nu tycker jag att mitt tåg ska komma så att jag kan komma till Ängelholm någon gång.

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar