lördag 1 januari 2011

Bilder från nyår

Jag tänkte bjuda er på ett axplock av de bilder som jag knäppte från vår nyårsfest. Vill passa på att tacka alla fina vänner för nyårskvällen/natten. Festen blev verkligen lyckad med utsökt mat, gott att dricka och massa lekar.


Christian lagar mat

Massa potatis som ska skalas...

Tessling och Martin tar sig en sväng om!

En av lekarna som vi ägnade oss åt. Jeppelina kämpar tappert!


En annan lek. Christian och Fia

Jeppelina och Martin

Jag och Baje

Dags för en ny tävling! Behöver jag säga vilket lag som vann? =)

2010 blev 2011

Vi är bortskämda med att ha duktiga musiker i närmsta kretsen =)

Ingen vanlig syn precis. Kent brukar annars ägna sig åt munspel.


Så där jag! Det var lite ögonblick från i fredags. Ser redan fram emot nästa år. Jag önskar alla ett gott 2011.

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar