söndag 9 januari 2011

Jag har haft en bra tid sen jag kom tillbaka till Ängelholm igår. Igår kväll var jag hos Frida och Martin och drack vin och spelade poker. Imorse bjöd Tessling och Baje på brunch och det var så gott och mysigt!

En positiv sak med att inte ha varit hemma på ett tag nu efter jul är att jag får leka med alla mina julklappar nu istället när ni andra redan har tröttnat på era :) Nu testar jag tossorna som jag fick av mamma. Man värmer dem i micron först och så blir de alldeles varma! Jag nästan längtar tills jag fryser om fötterna och får njuta av värmen från mina tossor. De är näst intill omöjliga att gå i så man måste verkligen sitta still och vila när man har dem på sig Jag har även testat chokladmjölken som jag fick av Erik och Axel tillsammans med en jättefin kopp. Drycken var lite väl blaskig för min smak men koppen är superfin med en liten strumpa som värmeskydd och allt!




Nu ska jag titta vidare på Band of Brothers innan det är dags att nanna. De närmsta dagarna är fulla med aktiviteter och det passar mig just nu. Det är kul när det händer roligheter!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar