torsdag 27 januari 2011

I have it coming

Trots högst begränsat antal pussar och mys i varsin del av soffan det senaste dygnet så känns det som att jag kommer trilla dit. Sambon har knappt någon röst och han hostar tills han nästan klöks. Nu kittlar det jättemycket i min hals och jag känner mig febrig. Inte ens min fina röda Friis- väska eller min gröna klänning tycks kunna pigga upp mig.



Nu går tåget. Jag hatar att må så här. Känslan innan förkylningen bryter ut är stressande! Ska man bli rejält sjuk eller blir det bara sånt där segt, utdraget som aldrig riktigt bryter ut? Och jag som ska kolla på Cookies 'n beans i Helsingborg imorgon! Jag försöker ignorera sjukkänslan och fokusera på bra saker. Som att lönen har kommit idag och att jag har jättegod matlåda med mig till skolan. Happy, happy.... :)

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar