söndag 23 januari 2011

D som i...

... detox! En av mina bästa vänner Camilla har testat, och klarat, en detoxkur under fem dagar. Jag och Kent har pratat lite löst om att eventuellt försöka oss på samma kur med ett slags kick-starts- syfte inför våren. Idag har vi bestämt när cirkusen ska sätta igång och vi är ganska laddade faktiskt.Den stora utmaningen för mig kommer att bli kaffet. Som jag förstår det hela så får man inte dricka kaffe och att inte dricka kaffe på fem hela dagar blir nog lite tricky men vad fasen! Det ska väl gå det också. Jag ser det hela som en utmaning och med tanke på de kilon som jag lagt på mig det senaste året kommer nog min mage tacka mig för lite flytande vätska och vila. Tills dess har jag förhoppningsvis fått Terry Evans meditations-CD också, så jag förlitar mig på att den ska ge mig rätt mental inställning under kuren.



Leona


3 kommentarer:

  1. Åh ni kommer klara det här galant. Det är jag säker på. Ni gör helt rätt i att ställa er in mentalt innan. Klarade jag det så gör ni. Det är nog superbra att ni gör det tillsammans också =)

    SvaraRadera
  2. Ska ni förresten köra tre eller fem dagar?

    SvaraRadera