lördag 15 januari 2011

Jodå, trots allt...

Trots incidenten på Indiska så har dagen varit bra. Efter vår tripp till Väla så körde vi till svägerskan och svågern i Kågeröd för att fika. Där pratade vi om att vi nästa månad måste boka tandläkartid till vår ena katt Kitty då hon har fått forl. Det är en vanlig tandsjukdom som vår försäkring inte täcker och hela kalaset kommer att gå loss på minst 3000 kronor. Jag beklagade mig lite eftersom min plan nästa månad var att köpa en crosstrainer men att jag får stå över det pga Kittys tandläkarräkning. Rätt som det är så säger svägerskan att jag kan få hennes crosstrainer gratis. Snacka om att jag blev glad!!! Kitty får friska tänder och jag får ändå en crosstrainer som nu för övrigt står den här bredvid mig! :) Happy day! Här är ett par bilder från den gångna dagen!



Frulle!



Kent pratar allvar med Ella över en kopp kaffe i Kågeröd.

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar