måndag 22 november 2010

Seans

Imorgon är det äntligen den 23 november! Den dagen har jag längtat efter länge eftersom Sveriges främsta medium Terry Evans kommer till Ängelholm. Han syns till på Tv 4 Plus i Det okända då och då och hans träffsäkerhet är häpnandsväckande.

Många är skeptiska till det övernaturliga och det som inte riktigt kan förklaras. Själv är jag precis tvärtom! Det är klart, vissa medium som jag träffat på genom åren förmedlar ingen bra känsla, men för det mesta blir jag alldeles pirrig i hela kroppen av nyfikenhet. Den som tagit kontakt med mig flest gånger är farfar. Självklart hade det varit roligt om han kommer imorgon men jag håller ändå en tumme för att pappa ska komma. Det hade varit fantastiskt! Jag rapporterar mer efter seansen :)

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar