lördag 27 november 2010

Haj och jevaj

Nu har jag duschat av mig all hästdoft och vi styr alldeles strax bilen mot Helsingborg. Min mamma var så vänlig att hon köpte en klänning som jag ska ha på julfesten nästa vecka men jag inviger den redan idag. Först ska vi ju på Elviras ettårskalas och sedan ska vi träffa en alldeles ny människa för första gången och då måste man se respektabel och fin ut tycker jag! Den är lite tantig, klänningen alltså, men det gör ingenting alls. Jag lyssnar både på Ring så spelar vi och Melodikrysset på lördagar så jag känner mig lugn i rollen som tant =)

Nu går strax bilen! Bäst att lägga på ett kol... Jag måste bara citera min sambo när han för en stund sedan sa " Jag kokar inte så mycket bulgur för vi får nog snart tårta". Helt rätt tänkt. Man får inte äta för mycket mat för då får man inte plats med fika!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar