onsdag 17 november 2010

Liten blir stooooor

Varje onsdag väger jag Guiness för det är hans födelseveckodag. Idag fyller han 14 veckor och vågen visade 2151 gram. Även om jag träffar honom varje dag så märks det tydligt att han har vuxit en hel del sen han flyttade hit för två veckor sedan. Han har blivit lite grövre och det lär inte dröja allt för lång tid innan han växer om lilla Kitty. Jag fick ett mail från en vän för ett tag sen där hon informerade om att hennes skogishane väger över åtta kilo! Jag vet inte vad det är med mig, men jag ÄLSKAR stora katter. Så mysigt!



Här ser ni alla katterna på samma bild! Det händer inte så ofta.... =)

Idag bjuder dagen på hästar! Jag ska till stallet och hjälpa till med det jag kan. Men först måste jag en sväng till Ica. Ha ni alla en bra dag!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar