tisdag 30 november 2010

15 minutes of fame!

Enda sedan starten av Halv åtta hos mig har jag haft en önskan att vara med. Jag börjar bli ganska less på att bara gå och "snacka en massa" så ikväll gjorde jag slag i saken. Jag skickade ett mail till produktionsbolaget och anmälde mitt intresse med menyförslag och allt. Haha! Det hade varit såå kul att vara med.

Dagen har bjudit både på det ena och andra. Skolan rullade på som vanligt och jag och Fia fick en hel del gjort. Synd att vi läser heeeelt olika program, annars hade jag gärna skrivit min c-uppsats tillsammans med henne. När jag väl kom till Ängelholm ikväll så upptäckte jag att jag glömt mina nycklar hemma. Som tur är har vi extranycklar hos ett par vänner som bor nära vår lägenhet men de hade inte våra extranycklar längre utan nycklarna har bott hos mina svärföräldrar i Höganäs sedan i somras. Ååååh, drygt! Jag är så förvirrad så att jag nästan börjar tycka synd om mig själv snart. Hur som haver, jag fick som tur var tillbringa kvällen hemma hos mina vänner tills dess att Kent kom hem från jobbet strax efter 22.

Imorgon ska jag sova tills jag vaknar och sedan ska jag sova lite till. Ingen väckarklocka och ingen iskall promenad till tågstationen i ottan. Bara duntäcke, kaffe och sovmorgon. I sängen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar