söndag 28 november 2010

Drömmar

En av mina bästa vänner är min fantasi. Den är ganska livlig och gränslös och ibland är jag mer närvarande i landet långt bortom tankarna än i verkligheten. Skönt! En sak som jag har drömt om länge är att köra turnébuss. Japp. Jag vill köra artister genom sommarsverige, från stad till stad. Robert Wells, Winnerbäck eller någon annan uppskattad artist. Ibland när jag kör bilen så låtsas jag att jag kör turnébuss och att utrymmet bakom mig är fyllt av kreativa människor. Nu i efterhand kan jag ångra att jag inte övningskörde buss för pappa, som arbetade som yrkeschaufför.

En annan sak som jag drömmer om, och som jag verkligen snart ska uppfylla, är att lära mig spela cello. Det instrumentet är det absolut vackraste av dem alla! Jag ska inte lära mig spela för att visa upp mig inför en publik utan mest bara för min egen skull.



Vad drömmer du om?

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar