tisdag 16 november 2010

Countryroad, take me home!

Jag vill verkligen börja jobba nu! Inte bara jobba som när skolan har uppehåll, utan verkligen jobba! På riktigt. Jag är rejält trött på att leva fattigt och skolan är inte jätteroande heller tyvärr. Nästa termin är det dags för c-uppsats och jag måste verkligen välja ett ämne som intresserar mig, annars orkar jag inte hålla hela vägen ut. Personalvård intresserar mig allra mest i olika former. Jämställdhetsplaner kanske jag kan skriva om eller om motivation i arbetsgrupper. Det här med jämställdhetsplaner är det lag på att varje organisation ska ha men ändå är det många som inte har det och de som har en plan arbetar sällan aktivt med den. Undrar varför det är så... Jag tar gärna emot tips eller förslag inför min uppsats.

Nu rullar snart mitt tåg norrut och vi fick precis meddelande om att tåget inte stannar i Eslöv. Det är skönt med tanke på att jag ska till Ängelholm :)

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar