tisdag 30 november 2010

Autopilot

Morgonen är min värsta tid på dagen. Oavsett om det är sommar eller vinter så har jag nästintill en nära- döden- upplevelse när klockan ringer. Jag önskar verkligen att jag hade vaknat varje morgon och tänkt "åhhh så härligt" istället för "neeeej, faaaan!" Det är inget trevligt sätt att börja dagen på kan jag säga. Det blir inte bättre sen heller och jag kopplar på autopiloten och släpper alla känslor. Kent, den stackarn, har fått ducka några gånger under vårt förhållande. Han har lärt sig med tiden. Prata inte i onödan med Leona förrän hon har fått en dusch och en balja kaffe.

Nu sitter jag i skolan och snart ska vi på handledarmöte. Oj så skoj.. Jag längtar till på fredag för då ska jag äta julmat för första gången i år! Mmmmmmm!!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar