tisdag 23 november 2010

Min räddning

Sitter på tåget som strax rullar in på Knutpunkten. Runt mig sitter människor som alla har saker för sig. Vissa är djupt engagerade i diskussioner, andra läser böcker eller sover. Alla har vi saker för oss som får oss att fördriva tiden mellan A och B. Själv ägnar jag nästan all tid åt P1's podsändningar. Sommar i P1 är den givna favoriten. Nu har jag lyssnat på alla jag känner till så nu har jag börjat lyssna på de okända namnen. Det är spännande och otroligt givande att lyssna på människor som man inte känner till. Lärorikt.

Jag har vissa avsnitt som jag uppskattat mer än andra. Bland mina personliga favoriter finns Ann Heberlein, Eva Gabrielsson och Ola Salo.

Jag fick ett samtal från min chef tidigare. Det känns skönt att ha fortsatt förtroende i organisationen. Det ger hopp inför framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar