torsdag 3 mars 2011

Svart på grått!

Haha! Här står det svart på grått!




Att mitt lyckokast är att skaffa mig nya kläder. Efter herrans många år av letande, testande och misslyckande har jag äntligen funnit en stil som jag är mycket bekväm med. Jag vågar vägra använda jeans och istället satsa på mjukare alternativ som inte kniper i magen. Nu för tiden har jag nästan uteslutande klänningar/ tunikor på mig med leggings eller strumpbyxor till. Till detta har jag sedan stövlar och sjalar av olika slag. Skönt, bekvämt och snyggt! Man skulle kanske kunna säga att jag blommat sent ;)

För er som undrar hur detoxen går så har jag, precis som igår, glädjande nyheter! Det går som en dans och jag är fortfarande mycket förvånad över det. Jag som i vanliga fall äter gärna och mycket har inte tuggat något alls sen i måndags kväll. Galet! Men nu börjar jag längta efter middagen som jag ska laga på söndag kväll: ångad torsk med lite bulgur till. Det kommer kännas lyxigare än värsta godaste pizza. Bara några dagar kvar nu...

Leona

1 kommentar: