måndag 21 mars 2011

Mail från Friskis

Här straffar det sig att ligga på latsidan, minsann. Jag hade bokat in mig på ett indoorwalking-pass idag men bestämde mig för att unna mig en lugn söndag i soffan. Det skulle jag inte ha gjort! Jag fick just ett mail från Friskis:

"Hej,
Du dök inte upp på din bokade aktivitet och har nu blivit avstängd. Enligt våra bokningsregler blir du avstängd efter 1 missade aktiviteter. Avstängning innebär att du inte kan boka eller passera in i anläggningen. Du kan häva avstängningen genom att betala en avgift på kr i receptionen.

Med vänliga hälsningar
Batterifabriken"

Tjolle! Jag antar att de är trötta på slöfockar som mig och därför måste "straffa" när folk missar att avboka sina pass. Man lär ju sig och detta misstaget lär jag ju aldrig göra om igen! Sura pengar liksom.

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar