söndag 6 mars 2011

Jag klarade det!

Det är söndag morgon vilket innebär att detoxen är över och avklarad! Härligt!! Sedan i tisdags morse har jag gått ner tre kilo! Jag är så stolt över både mig och sambon som har klarat av fem dagar utan fast föda. Även om fastan har varit lätt för mig så känns det ändå som man fått en del av sitt liv tillbaka :) Äta bör man ju... Men nu har mina kilon fått en vink åt vilket håll de ska och med bra mat och träning så följer förhoppningsvis resterande överviktskilon efter! Enligt alla paragrafer och tabeller så har jag åtta kilon kvar tills jag når min matchvikt. Vi får se om jag någonsin kommer ner så långt men jag vet, och har lärt mig, att med en massa jävlarannamma så kan man göra vad som helst. Idag börjar en upptrappningsdag med mycket frukt och bär. Det ska bli så gott!

Ha en skön söndag!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar