torsdag 3 mars 2011

Halva avklarad

Jag har nu nått halvtid i detoxen och jag måste säga att jag är omåttligt stolt över mig själv! Min kropp svarar mycket bra på kuren och jag är pigg och glad nästan hela tiden. Det är häftigt att se hur kroppen faktiskt kan fungera (en begränsad period) på att leva enbart på vätska i olika former.

Just nu är jag på väg från Malmö upp mot Ängelholm. Vi har haft seminarium och jag ska väl erkänna att jag inte riktigt är med på banan. Det är många begrepp hit och dit som kopplas till teorier från höger till vänster. Det märks att vi är på c-nivå nu, absolut! Jag antar att det bästa är att göra sitt bästa och ta det för vad det är.

Nu ska jag sluta ögonen en stund sista biten upp till Ängelholm. Hej så länge.

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar