tisdag 15 mars 2011

Det sköna bara fortsätter

Dagen har uteslutande tillbringats på Orkanen tillsammans med mina sköna vänner! Jag är verkligen lyckligt lottad som av rent slumpmässiga situationer träffat så fina människor. Dagen har ju inte bara bjussat på mys utan jag har också brukat lite allvar också. Bland annat har jag gjort en tidsplan som jag ska följa genom hela processen kring c-uppsatsen. Jag har även varit på ett kort möte angående en mångfaldskonferens som jag ska delta i nästa vecka. Ju mer jag pratar och tänker på mångfald och jämställdhet, ju mer slås jag av att det är faktiskt det jag vill jobba med i framtiden. Kanske beror det på min övertygelse kring att hela denna dagen ska vara skön men det var faktiskt ett bra tag sedan jag kände mig så tillfreds med allt. Rätt mental inställning kan nog lösa många knutar!

Nu står jag och väntar på tåget norrut. Ikväll ska det dansas!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar