onsdag 9 februari 2011

Världens bästa bollplank

Jag inser mer och mer att jag bor med världen bästa bollplank, vilket jag är himla tacksam för. Kör jag fast i skolgrejer och berättar mitt problem för honom så kommer han alltid med en ny infallsvinkel. Det gäller att skaffa sig en smart sambo när man själv inte är så himla bright alla gånger. Tack Kent. Du är typ BÄST! Jag har definitivt kommit en bit på väg i min uppgift som jag ska redovisa imorgon. Det absoluta rummet har jag koll på, liksom det relationella men det relativa rummet har jag inte lyckats greppa ännu... Ett par timmars läsning till ska förhoppningsvis göra mig något klokare. Fysisk filosofi vill jag kalla det som jag läser nu och det märks att vi har tagit ett steg upp i vår litteratur. Sådan här typ av läsning har vi aldrig ägnat oss åt innan. Det är väldigt intressant men stundtals ganska ogreppbart. Jaja, som sagt. Jag väntar på en aha-upplevelse :) Om tre timmar ska jag vara klar för då ska jag ha en timmes vila innan jag börjar på nästa ämne. Jag har gjort ett schema för dagen så förhoppningsvis ska hålla mig fokuserad. Alla knep är bra.

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar