måndag 7 februari 2011

Kvällsfunderingar

Idag har den kommit - Terry Evans meditations- CD, som ett brev på posten. Efter att jag gjort färdigt mitt skolfix för dagen så kröp jag upp i min älskade fåtölj med hörlurar på. Evans bekanta röst ger instruktioner och plötsligt blir han tyst. Nästa sak jag hör är mina egna snarkningar. Jag somnade!! Och jag som aldrig sover på dagen annars. Antingen var det den lugnande rösten som fick mig att decka eller så behövde jag verkligen bara powernappa ett slag. Så tyvärr kan jag inte uttala mig om skivan var bra eller inte men det kommer en uppdatering.

Idag har jag köpt jättesnabba skor! Jag gick först in på Stadium för där brukar personalen vara trevlig och de brukar även ha erbjudanden och allmänt vettiga priser. Men till min stora besvikelse blev jag ignorerad av personalen vilket jag tycker är synd. Jag fick tag på en kille som plockade fram ett par dojjor men sen gick han bort till en annan kund och försvann. Eftersom inget av paren som jag testat passade så behövde jag mer hjälp. Ingen syntes till så jag packade ihop mina saker och gick till Team Sportia istället. De hade inte riktigt samma pris på sina skor som Stadium men till slut hittade jag ett par som både var snygga, sköna och hade yttepytterea. Så nu kan jag springa jättejättesnabbt!




Jag har tänkt på en annan sak. Avokado, hur (o)nyttigt är det egentligen? Det står ju med på en massa bra- att- äta- listor men enligt Viktväktarna innehåller en avokado sjukt många points. Någon som vet? Jag är nämligen besatt... Det är sååååå gott!

Leona

1 kommentar:

  1. Jag tror att avokado innehåller mycket nyttiga ämnen, men att det också innehåller mycket fett. Så lagom mycket (som med allt) avokado är nog bäst ;)

    SvaraRadera