söndag 13 februari 2011

The Secret

Det funkar verkligen! Alltså, jag och mamma tog en sväng in på Aima i lördags när jag kom till Kristianstad. De hade 70% rea, vilket ljuder som ljuv musik i våra öron. Mamma sa till mig att jag skulle kolla efter en jacka till mig. Det var ju trots allt rejäl rea. Jag beskrev för henne vilken modell jag kunde tänka mig, en kappa med endast ett par knappar upptill och som sedan skär rakt under brösten och sedan faller som en ballong. Ja, ni kan kanske tänka er...! :) Högst ett par minuter senare hittade jag exakt, exakt en sådan modell som jag ville ha, givetvis på rea. Galet. Så jag säger det igen - lagen om attraktion fungerar!




Inte så bra bild tyvärr men ni kan kanske tänka er, som sagt.

Nu är jag ännu en gång på väg. Tåget tuffar mot Helsingborg för vidare resa mot Ängelholm. På väg, alltid på väg. SR's produktion Lyssnarens guide till galaxen roar mig och jag rekommenderar det stark. En galen verklighet som vi lever i varje dag.

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar