tisdag 8 februari 2011

The Secret

Flera gånger de senaste dagarna har det hänt så att jag har tänkt på en sak eller person och i samband med mina tankegångar händer det jag precis tänkt på. Jag satt och funderade på en vän häromdagen och rätt som det var då fick jag ett sms från henne. Samma sak hände nu. Jag satt i soffan och läste en kursbok. Då och då föll tankarna på en bok som jag beställt på Adlibris för ett tag sedan. Den borde dyka upp snart. Plötsligt hör jag att brevbäraren försöker leverera posten. Efter en stund dunsar något ner på golvet i hallen och där ligger min beställning från Adlibris som jag alldeles nyss satt och tänkte på. En av mina favoritböcker heter The Secret och handlar om lagen om attraktion. Jag får nog ta och läsa om den igen för detta verkar ha ett klart samband! :)




Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar