onsdag 2 februari 2011

Allt är normalt igen

Lilla Kitty är återställd igen. Klockan nio igår kväll gick jag och lade mig i sovrummet med henne. Hon var mycket mer stabil men väldigt, väldigt trött. Ville bara ligga nära och mysa. Halv fyra, däremot, väckte hon mig och meddelade mig att hon ville lämna sovrummet. Hon satte sig nedanför dörren och tittade på mig, sen tittade hon på dörren, sen på mig och sen på dörren igen. Tveklöst budskap. Utanför satt Frida och jamade och när jag öppnade dörren trodde jag att hon skulle springa raka vägen fram till Kitty, men icke. Istället sprang hon fram till Kittys mat- och vattenskål och till kattlådan. Frida gick runt lådan, satte sig i den och gick ur den igen, hela tiden med ett stressat uttryck. Precis som om hon tänkte: Det står en kattlåda i sovrummet. Varför står det en kattlåda i sovrummet???!!!??? Ja, sen gick jag och lade mig igen och har inte hört ett ljud på resten av natten. Skönt. Nedan kan ni se ett foto på Kitty från igår kväll. Jättetrött.




Idag ska jag äntligen röntga min handled. Även om den inte värker alls lika mycket som förr så har jag ändå ont då och då. Skönt att kolla upp. De 13 veckornas väntetid som röntgenavdelningen har, har ändå gått ganska snabbt ;) Resten av dagen viks åt studier.

Jag vill även passa på att hälsa bror Danne välkommen hem från Egypten. Skönt att ha dig hemma igen!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar