lördag 12 februari 2011

Lunchtime

Jag närmar mig Kristianstad och det börjar bli dags för lunch. En dryck som jag verkligen vill rekommendera är Naturdiets smoothie med smak av persika och mango. Så god så att det inte ens smakar nyttigt. Bra att ta till om man är på resande fot och ändå vill hålla koll på kaloriintaget :)



Kanske var det inbildning men jag kände mig faktiskt lite yttesmalare imorse, efter bara fem dagar utan pasta, bröd, godis, läsk och glass. Jag har ingen aning om vad jag väger utan jag mäter omkrets istället och jag har sagt det förr och jag säger det igen: krom is the shit mot sötsug! Magi!




Jag glömde ju att säga att jag på väg till stationen köpte en liten Alla hjärtans dag- present till mamma! Lite gott till kaffet ikväll kanske.




Leona

1 kommentar:

  1. Dämpar krom sötsug? Det borde man ju testa isåfall! :) /becca

    SvaraRadera