onsdag 2 februari 2011

Utveckla min design

Jag har verkligen kommit in i ett stim med bloggskrivandet och det är ju roligt! Ett tag funderade jag på om jag kanske skulle profilera den lite mer, som var avsikten med den från första början, men då kommer jag nog bara komma på saker som jag inte kan skriva för det passar inte in... Nä, så det hoppar jag! Vad jag däremot gärna vill ha är en sådan där tjusig banner som vissa har i sin bloggar. En sådan där grej som är högst upp på sidan (märks det att jag är totalt okunnig när det gäller datorer...?) Vet någon hur man gör en sådan? Här är några bloggar som jag läser och som har sådana där banners. Hur gör man sånt? Tips tas tacksamt emot.

Egentligen är jag inte ett dugg trött men jag borde verkligen gå och lägga mig nu. Jag blir så grinig när jag inte har sovit tillräckligt. Jag kan alltid lyssna på regnet som droppar mot rutan och förhoppningsvis med en katt kurrande i sängen. Godnatt på er alla. Sov gott!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar