lördag 4 december 2010

Såhär dagen efter..

Vaknade för ett par timmar sen. Först trodde jag knappt det var sant! Jag vaknade och mådde illa! Hur kan det vara så? Jag drack två öl och en halv snaps.. Orättvisa värld! Bakis trots minimalt intag av alkohol! "Nu börjar jag bli gammal" var min första tanke. Kanske bäst att boka rum på Almhaga (ett äldreboende utan för Krstd) redan nu. Men så mindes jag vår sega natt utanför Hässleholms station. Först fick vi som skulle till Kristianstad vänta en timme på en ersättningsbuss som aldrig kom och sen fick vi vänta ytterligare en halvtimme på taxi. Allt detta väntande skedde utomhus! Sviiiiiinkallt! Inte konstigt att min kropp protesterade imorse..

Det var ett trist slut på en annars mycket trevligt kväll =) Julbordet var mycket bra, ölen smakade som den skulle, bra underhållning utav kollegorna (trafikavdelningen knäckte ännu en hit) mindre bra underhållning av coverbandet och väldigt roligt att träffa kollegorna igen.

Nu ska jag och mamma kliva ur våra morgonrockar och se om vi kan få något gjort innan jag ska åka mot Höganäs. Svärmor fyller år imorgon vilket ska firas med god middag ikväll! Svärmor är duktig på väldigt mycket men är det något hon är speciellt duktig på så är det matlagning!! Mmmmmm!!

Duschen, here I come! Let the day begin =)

Leona


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar