torsdag 2 december 2010

Nerbäddad med stundande huvudvärk

Nu ligger jag nerbäddad i sängen. Sambon jobbar natt så det finns gott om plats här. Trist! Även om jag inte är en sådan som vill ligga tätt, tätt ihopa så är det ändå alltid mysigt att somna till hans andetag. Inatt får jag istället nöja mig med katterna och det är verkligen inte fy skam! Kitty ligger redan parkerad mitt i sängen och om jag inte anar fel så är lilleman alldeles strax på intågande. Vissa gillar inte djur i sängen vilket jag kan förstå med tanke på deras hår och så men jag tycker att mysfaktorn slår det. Det är så himla mysigt att vakna av att Guiness hoppat upp i sängen på morgonen och spinner!

Nu ska jag pussa iPhonen god natt och somna ifrån min stundande huvudvärk. God natt på er!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar