torsdag 2 december 2010

Knäpp i huvudet

Sedan i tisdags förra veckan har jag haft något som knäpper i mitt huvud. Det är svårt att förklara känslan för det känns ingenting alls, det hörs bara. Mellan öronen, långt bak i huvudet, nästan ner i nacken sitter det. Dagen då det började var det snöstorm och jag tror att jag har spänt mig och att något har kommit i kläm eller så.. Det skumma är ju att det inte känns, jag blir inte yr eller får huvudvärk. Om det nu är så att jag har spänt mig så lär jag inte bli fri från det förrän om flera månader, med tanke på att snön vräker ner och att termometern har parkerat sig under nollan. Först då lär jag väl kunna slappna av.

Skriv nu inte att ni misstänker att jag har drabbats av en hjärntumör. Tro mig, som hypokondriker har den tanken redan slagit mig typ 100 gånger. Det är säkert inget farligt alls eftersom knäppet kom så plötsligt.

Nu håller jag tummarna för att tåget är i tid, trots snö och is!

Leona

1 kommentar:

  1. Så känner jag när jag är hungrig. Ungefär som när man öppnar en läskflaska för första gången o all kolsyra pyser ut. Fast du skriver att det knäpper så det är ju inte likt alls egentligen. Nevermind!

    SvaraRadera