torsdag 16 december 2010

Muchus snö

Igår sa de på nyheterna att det skulle komma rejält med snö idag. När jag vaknade imorse kunde jag bekräfta väderprognosen, minst sagt. Promenaden hemifrån till stationen var minsann uppiggande! Vädergudarna har nog missförstått det där med peeling. Det är något man gör innan sminkningen, inte efter! Min ögonskugga pryder nog mina kinder just nu istället för mina ögonlock. Jeje, sånt är livet. Tåget har lämnat stationen i rätt tid och det är jag glad för. Jag har även en känsla av att jag kommer vars mycket glad över Citytunnelns existens i eftermiddag när jag väntar på tåget. Snöstorm utomhus - Leona inomhus!

Innan jag gick hemifrån så proppade jag jackfickan full av kolagodis som vi fick av Fia igår. Jag tror minsann att jag ska ta och provsmaka en redan nu, bara för att se om de är lika goda idag som de var igår :)

Ha en bra dag!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar