lördag 4 december 2010

Min utsikt just nu

Det har hittills varit en mycket bra dag. Mamma och jag masade våra söta rumpor upp på stan där vi mötte ett par släktingar. Det blir spring ut och in i stadens affärer och en fika. Jag åt en laxmacka med avokado och fetaost. Gott!! På väg från stan till stationen så smet vi inom Aima där vi hittade en klänning till mig på extrapris. Mycket trevligt! Nu sitter jag på tåget som alldeles strax ska gå till Hbg. Det är ett av de nya pågatågen vilket känns extra lyxigt. Jag lägger in en bild här i inlägget på min utsikt just nu. Säga vad man vill om Kristianstad men här finns gott om vackra gamla byggnader!





Nu ska jag plocka upp en bok som jag har fått låna av mamma. Med nytt lyxigt tåg och en bra bok lär resan västerut gå på ett kick!

Tack mamma för detta dygnet! Jag älskar dig!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar