söndag 19 december 2010

Det där med nyårslöften

Varje år har jag några stående löften som jag vill uppnå. Bland annat handlar det om viktnedgång. Jag menar inte att man tvunget måste vara smal för att betraktas som snygg. Det hela handlar om att man ska vara bekväm i min kropp och det är inte jag! Min kondition är så körd i botten så det är pinsamt. Jag blir nästan till och med anfådd av att åka rulltrappa...

Nästa år kommer sannerligen vara ett hektiskt och omvälvande år med förändringar och stora händelser. Ett axplock: jag kommer att ta examen och förhoppningsvis skaffa mig ett jobb som passar min utbildning. Min svägerska kommer att gifta sig med sin Jonas och jag ska vara brudtärna. Till dessa stora händelser är det en klar fördel att känna sig bekväm så därför måste jag bryta den nedåtgående trenden med en massa extrakilon. Nu får det ta mig tusan vara nog!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar