onsdag 22 december 2010

Han är min finaste!

Just nu sitter jag i en bil på väg till jobb. Egentligen skulle jag tagit tåget men enligt DSB's trafikstörningsmail så är det stora förseningar mellan Malmö och Göteborg plus att det är upp till 70 minuters försening på pågatågen. Där rök min A och B-plan. Min C-plan var då att låta min älskade sambo köra mig till jobb och som tur är så ville han det. Så nu sitter jag i en varm bil mellan Ängelholm och Helsingborg.

Min sambo är den finaste. Han är tokig och han har en stil som få andra hade lyckats bära.




Så här ser han ut idag till exempel. På någon annan hade det sett knepigt ut men han knäcker! :D Älskar att han kör sitt race och skiter i andra. Älskar honom för det!




Här har han mössan som Stina i Jokkmokk gjort. Mycket snyggt!

Leona

1 kommentar:

  1. Ha ha! Mössan jag virkat. Vad kul att den kom till användning. =-)

    SvaraRadera