fredag 10 februari 2012

Vilodag

Nu har bloggen fått vila några dagar eftersom jag har varit på konferens med mina nya kollegor. Jag börjar förvisso inte jobba hos dem förrän i april men jag blev ändå medbjuden och det är jag tacksam för! Vilket gäng! Helt underbara människor. Vissa hann jag inte hälsa på alls och andra skakade jag hand med två gånger... Ja, det är inte lätt att memorera 50-60 nya ansikten på 48 timmar. Cheferna var också mycket trevliga. Härligt med ledare som vågar bjuda på sig själva, för då blir jag inspirerad och villig att följa dem. Jag har, som ni kanske förstår, en mycket bra bild av min nya arbetsplats och jag är fullt övertygad om att jag har tagit rätt beslut att byta jobb.

Just idag är jag och Kent lediga samtidigt för omväxlings skull. Nu på morgonen har vi varit på gymmet och tränat body balance. Han vill väl egentligen ut och promenera men själv är jag helt slut efter konferensdagarna och vill helst bara ta det lugnt. Om en knapp timme börjar Jansson och Wester på P4 så jag tänkte sitta i fåtöljen och lyssna på det. Ikväll ska vi hem till Susse och Jonas och det ska bli sååå mysigt.

Hoppas att ni har det bra där ute i det fina vädret. Glöm inte att våren kommer till Skåne om cirka två veckor! Det har meteorologerna sagt!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar