tisdag 7 februari 2012

Mina ödesfrågor

Måste bara få prata lite om det kommande bröllopet! Det är så pirrigt! Alla inbjudningskort ligger i köket och väntar på att bli skickade. Vårt bröllop blir inte som många andra, anar jag. En stor grej för mig har varit att hitta skor. Jo, faktiskt. Klänningen hittade jag av en slump på rea och ringen spanade jag in i ett bröllopsmagasin. Frisyren har jag varit ganska så klar över hela tiden men vad för slags skor ska jag ha?! Kilklack, ballerina, sandaler, pumps, barfota... Ja, detta har varit en ödesfråga (kanske för att jag älskar skor?) Nu har jag dock äntligen hittat ett par som jag bara måste ha. Det ironiska är att skorna kostar mer än vad klänningen och ringen gör IHOP. Haha! Why not.

Leona

2 kommentarer:

  1. Jag älskar också skor så jag förstår ditt dilemma :) vad är det för jobb du fått förresten? Ett lite försenat grattis till det är väl på sin plats :)

    SvaraRadera
  2. Haha! Skönt med en förstående syster i dessa ödesfrågor! Jo, jag har fått jobb på Arbetsförmedlingen här i Helsingborg. Det känns verkligen toppen eftersom jag har pluggat tre år på högskolan och då vill jag ju ha ett nytt, spännande jobb. Mina åtta år på ST har varit roliga men nu är det dags att gå vidare. Och tack tack!! :)

    SvaraRadera