söndag 12 februari 2012

En mycket bra lördag!

Eftermiddagen tog sin början med löksoppa hemma med skumpa till. Sambon ansåg att vi alltid bör ha en flaska skumpa i kylen. Sant, så sant!


Skumpan tog slut och vi bestämde oss för att bege oss till sydligare breddgrader.


Fika på båten över till Köpendanmark. Båten Tycho Brahe hade fått en rejäl ansiktslyftning.


Kent är glad igen!


Dansk mat till dansk man.


Maten tog slut men ölen fortsatte att komma till oss.


Äntligen på plats på Vega. Där fanns häftiga bord med lampor i.


Så var det äntligen dags för konsert! Jag har varit en aktiv konsertbesökare i mer än halva mitt liv men jag har ALDRIG blivit så berörd som jag blev igår. Tårarna bara rann ner för mina kinder och det var långt från bara jag som grät. En kille strax framför mig torkade ofta sina kinder, liksom en tjej bredvid mig. Helt galet. Lova mig - om du får möjlighet att se First Aid Kit live, gör det! De är helt otroliga!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar