måndag 27 februari 2012

Våren rasar!

Då var det helg för min del. Eller ja, nästan.. Jag har jobbat hela helgen och är därför ledig imorgon! Jag och sambon skulle egentligen på meditationskurs nu ikväll men vi beslutade oss i sista stund för att stanna hemma. Inte för att vi inte ville iväg utan snarare för att det ibland är så förbannat skönt att bara stanna hemma! Nu myser vi med tända ljus i TV-rummet och bara är. Som ni ser så är det inte bara jag och Kent som myser. Frida och Guiness ligger tätt tätt ihop i soffan.


Nu är ju landets alla bokreor i full gång och när vi var på Maxi innan idag så fyndade vi lite böcker, bland annat Hälsokokboken som är fylld av bra, vettiga och nyttiga recept. Det finns även massor av fakta om fettsorter, kolhydrater, proteiner med mera med mera med mera. Jag har inte hunnit läsa boken på djupet än men jag kan redan rekommendera den!


Imorgon är jag som sagt ledig och dagen kommer inledas med spinning med Nikki. Jag har äntligen fått tummarna loss och tecknat träningskort på Träningsakademin. Sen blir det ett besök till världens bästa frisör Jenna. Efter det har jag inte så mycket bestämt. Kanske tar en kaffe på stan och tittar på folk och tjuvlyssnar på konversationer. Sådant finner jag stort nöje i! Ja, jag vet att jag är en tant men jag är mycket bekväm i den rollen! När jag gick på Indiska härrom dagen förresten så blev jag överlycklig när jag såg deras vårkollektion! Klänningar i rutigt, storblommigt och knalliga färger! Tanten i mig jublade!


Jag vill avsluta detta inlägget med ovanstående bild från Aftonbladet. Är det underbart eller är det underbart? Ta hand om er och glöm inte Det okända på Sjuan kl 21:00. Ikväll är det nog extra spännande för ikväll ska de vara på ett slott!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar