fredag 3 februari 2012

Det är liksom på gång.

Jag har sagt det förr... Mitt bloggande går verkligen upp och ner. Nu är det som så att det händer så mycket i mitt liv just nu så jag helt enkelt inte kan låta bli att skriva av mig lite. 2012 har hittills varit, och kommer fortsätta att vara, ett händelserikt år. Den största händelsen just nu är att jag - efter åtta år på mitt arbete- har sagt upp mig från min tjänst. Jag har nämligen fått ett nytt arbete som passar min utbildning mycket, mycket bättre och jag är otroligt peppad! Kundfokus kommer fortfarande vara en stor del av min vardag på jobbet och det är avgörande för mig. Om jag inte får träffa människor varje dag hade jag blivit galen! Den 17 april hänger jag in uniformen i garderoben och den 18 april bryter jag ny mark. Det ska bli så spännande! Redan nästa vecka ska jag få träffa mina nya kollegor under två planeringsdagar och där kommer garanterat mycket att klarna.

Sen har vi ju bröllopet som närmar sig. Nu är det mindre än sex månader kvar! Datumet bestämdes i samband med att Kent friade till mig i april 2010 och tiden sedan dess har gått väldigt fort! Nu är det mesta bestämt och arrangerat, inbjudningskorten ligger i köket och väntar på att bli skickade och så snart restaurangen öppnar för säsongen ska vi bege oss dit med vår förträffliga toastmadame. Både jag och Kent vill ha ett litet bröllop med de närmsta vännerna och familjen och det har varit planen hela tiden. Vissa väljer att slå på stort och bjuda in allt och alla men inte vi. Vi satsar på det intima.

Jag ser ljust på framtiden som ni kanske förstår. 2012 är ett makalöst år!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar