onsdag 22 februari 2012

Cykel och sånt

Idag nådde jag målet! Jag växlade till mig så pass mycket danska pengar så att jag kan resa till Köpenhamn och köpa en cykel! När jag var i Köpenhamn i somras gick jag med sambon i Nörreport och där fanns massor av cykelaffärer och jag fick för mig att köpa en cykel där. Nu är det möjligt! Nu ska jag bara bestämma vilken färg jag vill ha. Det lutar mot en röd. Rött är danskt och snabbt.


Nästa mål att spara till är en ghd-plattång. Jag tänkte som så för ett tag sedan att när min nuvarande plattång ger upp så ska jag köpa en ghd. Det jag inte räknade med var att min plattång skulle ge upp så tidigt... Nu ryker det om den och det luktar bränt. Jag vill ha en ghd men de är galet dyra!

Ja, detta fick bli ett "konsument-javisst"- inlägg men så är det ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar