måndag 25 april 2011

Underbara nyheter!

Jag har varit vissen ett tag, trots alla roligheter som är på gång med flytt, examen, bröllopsplanering med mycket mera! Ändå har jag varit nerstämd och gråtfärdig mest hela tiden. Skumt men så är det! Jag har väl FÖR mycket på gång antar jag. Ibland kanske det blir för mycket av det roliga? Hur som haver, jag fick nyss veta en underbar sak som lättade min sinnesstämning markant! Mina kära vänner Jonas och Camilla har förlovat sig! Än så länge har jag inte fått veta några detaljer men om jag förstår det rätt på Camillas blogg så skedde det hela i ljuvliga Brösarps backar.


Stort grattis!

Nu ska jag köra till Helsingborg och hämta sambon som varit iväg och spelat rollspel hela dagen. Jag lär väl få lyssna på historier om drakar, demoner och vampyrer hela vägen hem men det gör inte så mycket. Så länge jag får träffa min fina man så är jag nöjd!

Leona

1 kommentar: