onsdag 6 april 2011

Saker man önskar sig

Det finns saker i allas våra liv som vi önskar oss. Överst på listan så brukar fred på jorden, hälsa, lycka och kanske rent utav ekonomisk rikedom komma. Min lista skiljer sig inte så himla mycket från detta men det finns givetvis andra saker som jag också önskar mig. Jag önskar till exempel mig ett evigt engagemang för saker som jag brinner för, det vill säga att jag inte låter fötterna somna utan verkligen gör saker som jag tycker är roligt. En annan sak jag önskar mig är att jag får behålla min humor och inte bli en surkärring bara för att jag passerar en viss ålder. Detta klippet hittade jag på Facebook genom en vän och det summerar nog ganska väl hur jag önskar att jag blir när jag blir stor:

OBS! Spela fram till 00:55 sekunder för då börjar det roliga!



Back to c-uppsats! Idag ska jag börja med min första innehållsanalys. Men först blir det mellis med jordgubbar, melon, kiwi, banan och päron i en enda härlig sallad!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar