söndag 17 april 2011

Leona "tåget" Erlandsdotter

Snart framme i Kristianstad. Bara Tyringe, Hässleholm och Vinslöv kvar. Jag ska vara i Kristianstad till onsdag för att jag ska göra intervjuer till uppsatsen. Nu jäklar är det inte lång tid kvar i skolan, alltså. Sen är det back to work som gäller. Självklart kan jag inte helt klippa banden till högskolan så i sommar ska jag läsa en kurs i gruppdynamik och nästa termin vill jag läsa socialpsykologi och samtalsmetodik. Vi får se om jag fixar det samtidigt som jag jobbar. Testar jag inte så vet jag ju inte. Jag fick bättre betyg på metodtentan än vad jag hade räknat med. Skönt! Det höjde mitt självförtroende en hel del. Jag som hatar metodtjafs!

Jag och sambon har bestämt flyttdag nu. Från och med den 4 juni kan jag kalla mig för helsingborgare. Spännande!! Inredningsideerna bara sprutar! Det lär bli en tjusig och framförallt mysig lägenhet!

Nu vill jag vara framme i Kristianstad. Magen kurrar. Nästa gång jag åker denna sträckan är den 13 maj och då har jag Guiness med mig.

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar