onsdag 27 april 2011

Del tre

Jaha, då sitter man här och har klarat av två tredjedelar av uppsatsen - hela inledningsstycket är så gott som klart och alla intervjuer är avklarade och transkriberade. Nu sitter jag här med ungefär 35 000 citat som jag nu ska översätta till en slags flytande text. Just nu är det ett mysterium hur det ska gå till men det löser sig säkert... Det brukar det ju göra.

Solen tar som sören nu! Intog lunch med sambon vid Vita räck här i Ängelholm och nu när jag kom hem så kliar hela min kropp. Jag som inte tål solen så himla bra och snarare blir en kräfta än en snygg strandbabe får akta mitt ömtåliga skinn. Sambon trotsade solen och gick ut på balkongen med katten Frida. Själv sitter jag och trycker inomhus.

Jag sitter en timme till med skolgrejs, sen tackar jag för idag!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar