fredag 8 april 2011

Haha, vilken bra dag!

Sa inte jag i morse att trubbel löses bäst av att få vila? Jo, det sa jag. Dagen har flutit på och jag har inte ägnat många minuter åt min uppsats faktiskt. Ändå har jag fått kontakt och bokat in intervjuer med tre stycken personer! Så roligt! Ibland måste man släppa taget och inte bli bananas. Inget blir bättre av att man blir hysterisk.

En annan jätterolig sak som hände idag var att jag vann te på Claudia Gallis blogg! Jag vinner nästan aldrig något men genom att skriva en bra sak och en dålig sak som har hänt det senaste dygnet så vann jag rött te. Jätteroligt!

Som om inte detta vore nog så har min sambos bok kommit! Två exemplar ligger här bredvid datorn och det är så häftigt att läsa hans namn och se hans bild på en riktig bok! Jag är så stolt så att jag kan spricka! Vill du beställa ett exemplar? Gå in här :)

Nu tar jag helg och den inleds med middag hos svärföräldrarna!

Kram Leona


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar