onsdag 13 april 2011

Insnöad

Jag har helt plötsligt börjat snöa in på saker. Det brukar jag inte göra annars men nu ser jag grejer kors och tvärs som jag vill ha! Det nya nu är att försöka hitta en snygg glasserie som vi kan bygga vidare på, med vin- konjak- whiskey- och vinglas. Vår kollektion här hemma består mest av random vinglas från Ikea i varierad kvantitet och kvalitet. Jag är absolut inte ute efter något dyrt, jag bryr sällan mig om märken eller så. Men jag vill som sagt hitta något som vi kan bygga på. Efter lite inspirationsletande på vårt kära internet så hittade jag ljuvliga vinglas utan fot. Kalla mig obevandrad men jag har aldrig sett sådana innan men jag tycker att de är sjukt snygga. Vad tycker ni?



I like!


Nu ska jag alldeles strax krypa ner under täcket. Kent jobbar natt så det blir väl till att somna till en podsändning från SR. Inte fy skam i och för sig men jag hade föredragit sambons andetag. Well well, man vänjer sig vid att ha en sambo som jobbar treskift och detta är hans sista natt så imorgon har jag sällskap igen.

Sov så gott!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar