fredag 8 april 2011

Lugnet lägger sig

Jag sitter nu med en alldeles kall god öl och känner hur lugnet lägger sig. Om några timmar är det dags att vakna igen för att styra bilen till Malmö och kattutställning. Det är, för er som har missat det, Guiness allra första utställning. Många ställer ut sina katter i avelssyfte men eftersom Guiness är kastrerad är det loppet kört. Jag vill mest ställa ut honom för att se hur han står sig mot rasstandarden. Kanske blir det bara en utställning för oss, vi får se hur han gillar läget imorgon. Är han cool och lugn så kan jag tänka mig att ställa ut honom igen men blir han stressad så blir det bara en utställning och sen ingen mer. Det är helt på hans villkor. Det var inte därför jag skaffade honom.

God natt, god natt!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar